.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار استاندار مازندران نسبت به آزادسازی سواحل خزر
شهرداران، آزاد‌سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پيگيري كنند . به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران با بيان اين كه مي‌خواهم با شهرداران نقادانه صحبت كنم گفت: با توجه به توافق انجام شده با وزارت مسكن و شهرسازي از شهرداران مي‌خواهيم آزاد سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پي‌گيري كنند.

شهرداران، آزاد‌سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پيگيري كنند 
 
استاندار مازندران با بيان اين كه مي‌خواهم با شهرداران نقادانه صحبت كنم گفت: با توجه به توافق انجام شده با وزارت مسكن و شهرسازي از شهرداران مي‌خواهيم آزاد سازي 60 متر از نوار ساحلي درياي خزر را پي‌گيري كنند. 
  
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ابوطالب شفقت امروز در شوراي سازمان همياري شهرداري‌هاي مازندران گفت: تخلفات ساخت و ساز در مازندران زياد است و شهرداران بايد جلوي فزوني تخلفات را بگيرند.
وي با اشاره به مصوبه برنامه چهارم توسعه مبني بر حل مشكلات زباله و بازيافت آن در استان‌هاي شمالي كشور اظهار داشت: با توجه به شرايط زيست محيطي مازندران، شهرداران اجرايي شدن آن را تا رسيدن به نتيجه مطلوب دنبال كنند.
شفقت در همين ارتباط ادامه داد: كار ساماندهي فاضلاب در شهرهاي ساري و بابل حدود 12 سال است كه آغاز شده است و هنوز عملياتي نشده است‌.
استاندار مازندارن با بيان اين نكته‌ كه شهرداران در انجام امور شهري جسارت بيش‌تري از خود نشان دهند، اضافه كرد: شهرداران به جاي جريمه‌هاي بي‌مورد به كارهاي بزرگ‌تري از جمله آزاد‌سازي سواحل بپردازند.
وي با انتقاد از مديريت شهري شهرهاي بابل و ساري افزود: از مديريت شهري اين دو شهر نگرانم و براي برون رفت از اين نگراني‌ها شهرداران اين دو شهر بايد تلاش بيش‌تري كنند.
استاندار مازندران در پايان خاطر‌نشان كرد: ظرفيت پذيرش كار در شهرداري‌هاي مازندران پايين است و اين ضعف بايد با نگاه تحول خواهانه جبران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1385
باسلام
کاش استاندارمحترم نسبت به شهروشهردار بابل بیشتردقیق می شدوازعملکرد این شهرداربیشترباخبر می شدودرصورت لزوم باهماهنگی شورای شهربابل گزارشی ازعملکردکاری و... می گرفت.
باتشکر شهروندی ازشهرستان بابل
نا شناس 1 آذر 1385
با سلام به استاندار، من نفهميدم آزاد سازي ساحل وظيف شهرداري ها است يا...؟ البته واضح است در مورد شهرهاي ساحلي چنين امري حقيقت دارد ولي در جايي كه ساحل تحت اشغال در آمده ولي شهري در آن ساحل وجود ندارد مثلاً ساري يا جويبار يا بهشهر و نكا شهرداران چگونه مي توانند در آزاد سازي ساحل نقش داشته باشند. مگر اينكه فرض كنيم در اين مناطق اصلاً تخلف ساخت و ساز رخ نمي دهد.
نا شناس 4 آذر 1385
دخالت دارید یا نه ،ولی فکرکنم بعنوان مرداول اجرائی استان می توانید دخالت کنید ومشکلی ازمشکلات شهرهای تابعه راحل نمائیدوامیدوارم که پیگیری فرمائید. مرکز شهربابل جنب فرمانداری یک پارک دارد ای کاش وجودنداشت ، پارکی است بسیارکثیف وحالت مخروبه بخود گرفته است ،دستشوئی آن بسیارکثیف ، شیرآب خراب ، درب آنها خراب ،موادشوینده که اصلا پیدانمی شودو... انگارشهربه این بزرگی شهردارنداردوچندین سال است که شهردار ندارد،فضای سبزآن افتضاح است ، انگارجای پخش مواد شده است و... شما اگرجنوبی ترین شهرهای کشورومحرومترین نقاط شهرهم تشریف ببریدپارک شهرش بهترازبابل می باشد کاش شهردارمحترم برای یک بارهم که شده پارک های شهرهای دیگراستان را نگاه می کرد وبه فکرتحول درپارک شهرمی افتاد.حتی اگرپارک شهرهای شیرگاه سوادکوه را نگاه می کرد می فهمید پارک یعنی چه ؟من خواهش میکنم مدیریت سایت این موضوع راهم درج نماید وهم به استاندارمحترم منعکس کند ،چونکه باشناختی که ازاستاندارمحترم دارم شک ندارم که این موضوع راپیگیری می فرمایند. باتشکر -شهروندی ازبابل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.